torsdag 30 juli 2009

Atélje med en fransk ton

(klicka på bilden för att se större)
Långt innan jag öppnade egen butik och långt innan jag började blogga & frilansa var det detta jag drömde att få arbeta med. Att arrangera inredningsmiljöer.
Att få arbeta med det jag brinner för, gav mig just den energin och modet till att starta eget företag och butiken PAR COURRIER!
Tusentals bilder senare och som egen företagare har jag nu samlat ihop mycket material och erfarenhet. I dag känner jag att jag hittat ett starkt bildspråk som ändå ständigt utvecklas hela tiden.




foto: Magdalena Ahlberg
Min gamla halmhatt :) den får vara med i år med, likaså
Lapptäcket har jag tagit in igen för denna säsong - kan det bli mer lantligt och somrigt än så :)

foto: Magdalena Ahlberg
Den Brasilanska hängmattan är privat och den köpte jag för några somrar sedan.


foto: Magdalena Ahlberg
Det blir mycket att släpa fram och tillbaka när man fotar miljöbilder, men det är förstås väldigt roligt de dagar man hinner :)





foto: Magdalena Ahlberg
Mina målarjeans har fått vara med länge!


foto: Magdalena Ahlberg

Inga kommentarer: